Nyklippt

                                                      image3

Idag blev jag nyklippt. Har gått i 2 veckor och haft ångest, ni vet hur det är när man väl har fått upp tanken i huvudet på att man borde klippa sig. Sista veckan har jag sett förtaskig ut och de senaste 5 dagarna har jag kört med mössa. Mössa funkar ju men det blir jobbigt när man kommer inomhus för då svettas man och känner sig ännu fulare. Min fultopp nådde jag nog i onsdags, ful frisyr (ingen frisyr), svettig, uppsvälld pga mens och yoghurtgodis+ märk under ögonen (läs svart) stod jag och sålde j-a tofflor i Nordstan, iklädd en för stor matchtröja. DÅ kommer min gamla klasskompis som jag inte har sen 9an. Men heeeeeej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0