alla bara får barn




Alla runtomkring en får barn, ploppar ut dem hejvilt åt höger och vänster. Hallå!!! Ni är barn själva, ni ska inte få barn!!!! Jaha...vi är 26 år i år, okej...jag tänkte att vi fortfarande var 16..

Alla verkar kunna få barn också, ingen som kämpar på och försöker utan alla bara får..och vissa får plötsligt en till, också helt utan problem. Undra hur det blir för mig, jag kan ju inte ens ploppa ut det som jag äter. Jag har sagt till Per att jag vill vänta till efter det att jag har slutat spela fotboll. Det har han problem med. Jag tror att han tänker "Du kommer inte sluta spela fotboll förrän du är 40, alltså första barnet när Per är 42-43". Han har räknat ut att chansen för ett barn de närmsta 10 åren , om jag skall vänta till efter fotbollen är minimal. Alltså testar han en ny grej: Kan du inte föda barn och sen fortsätta spela? Då måste jag förklara för honom: Per, ett barn ska ligga i magen i 9månader, det är längre tid än en seg korsbandsrehab, skall jag frivilligt utsätta mig för det? Är det ett schysst krav att lägga på mig efter alla skador som jag har drabbats av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0