alltid ingenting som funkar



I vårt hem här i Göteborg är det ingenting som riktigt funkar som det ska. Allting som man behöver vara minsta lilla händig för blir fel. Ungefär såhär:

Jag framkallar kort , köper fina ramar (för pengar som jag inte har), kollar så att cm på korten stämmer med måtten på ramarna, kommer hem och försöker sätta in korten och de passar inte. Ramar för 250kr, kort för 250kr men de funkar inte tillsammans. Eller det funkar men det lämnar fula mellanrum så istället för att bli en snygg ram så blir det en ful vit sne ram med en snygg svart ram runt. Det är ingen katastrof, bara sådär typiskt oss himla skitstörigt.

Och då har vi inte ens kommit till den stora utmaningen, att försöka sätta upp ramarna på väggen. Jag får rysningar bara jag tänker på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0