du som är så personlig



Jag gillar jonas gardell. Jonas säger så här:

Om en människa säger "jag är så ful" så protesterar alla. Neeeej, men sluta, du är inte ful...du som är så...eh..eh...PERSONLIG! Men om en ful människa inte ens får vara ful, vad är hon då? Ett satans neutrum.

En helt hemsk grej. När vi var små , jag och mina syskon , och skulle hämta ut våra nya pass på passexpeditionen så fick vi vänta skitlänge på att komma fram till damen som satt i kassan. När vi äntligen är framme säger min lillebror: Mamma....mamma, varför är hon så ful? samtidigt som han pekar på hon i kassan. Mamma: va? vad menar du rasmus?Hon är inte ful! sen ler morsan mot tanten som jobbar i kassan och skakar på huvudet... Lillebror: Joooo, hon är visst ful, varför är hon så ful? Snacka om motsatsen till att göra någons dag.


Kommentarer
Postat av: sarawauge

hon är väl inte så mycke. hon har bara dårligt självförtroende som man måste bygga upp på egen hand.. :D

2008-04-24 @ 21:46:14
URL: http://sarawauge.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0