En egen teori om sömn och förstoppning




Någon som vet hur det hänger ihop med sömn, avföring och trötthetskänslor? Jag tycker att det är äckligt att prata om såna här saker men det har varit en stor del av mitt liv de senaste 4 dygnen så jag måste nämna det. I tre hela dygn och massa timmar har jag stoppat in , stoppat in och stoppat in mat i munnen. Inte en enda gång har det kommit ut något annat än vätska. I samband med denna period har jag varit osugen på mat (inte så konstigt, that I get) men också sovit ganska lite. Min teori blir alltså: Inte bara blir man osugen av mat när man är halvt förstoppad, man är så full med energi att man har svårt att sova längre än till 07.00. Jag är allt en liten vetenskapskvinna jag.

Nu har det iaf släppt och efteråt somnade jag direkt. Detta faktum ger ytterligare stöd åt min teori.

Igen , ledsen att jag var tvungen att ta upp det här ämnet i min modeblogg/ vetenskapsblogg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0