en grej som stör mig

FRUKT?


Idag när jag skulle ta en frukt i kylen så kom jag på en sak som är så himla störig: Tomma, trasiga plastpåsar, föredettingar. Alltså föredetting fruktpåse. Varför tar man sista frukten och låter plastpåsen ligga kvar och prassla? Och under alla prasselpåsar ligger en stackars clementin som aldrig hann komma fram innan den blev dålig PGA att den låg under detta berg av tomma plastpåsar. Så, vad gör jag då när jag ser den stackars clementinen? Jo, jag stänger kylen, låter dålig ensam liten frukt ligga  kvar tillsammans med 7 st tomma plastpåsar och sen sätter jag mig vid datorn och skriver ett inlägg. Nu är det problemet är ur världen.

Osså ett litet hatcitat: Frukt är också godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0