ett ärligt inlägg




Ja, vi förlorade igår. Ja, jag fick bara spela en kvart. Sen tänkte jag fortsätta det här inlägget med att skriva "men jag är lika glad ändå, det gör inte mig så mkt, bara jag får träna och spela fotboll". Det skulle ha varit en lögn så jag skrev om, såhär blev det istället:

Jag kände mig frustrerad, eller mer att det var skittråkigt igår när jag bara fick spela 15  minuter, känner att jag har mkt i mig just nu. Jag förstod att jag bara fick 15 min med tanke på hur matchen utvecklade sig. Det ska bli roligt att få 90 minuter idag. Jag jobbar stenhårt med mitt tålamod, jag har inget egentligen men nu har jag fått ett ypperligt tillfälle att öva. Jag ska hålla i  för jag vet hur fort det kan gå i fotbollen, pang så är man me igen.

Ja, det blev iaf ett ärligt inlägg. Inte så härligt men ärligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0