har hämtat mig




Nu har jag hämtat mig från stresschocken känner jag. För att liksom gottgöra för mitt halva sura dygn har jag framkallat foton och köpt ramar som jag har satt in bilderna i. Till Per från Lisa. Hoppas han blir glad. Blir han inte glad så blir jag lite arg. Alltså ibland, inte alltid , så kan jag tycka att han visar aningen dåligt med entusiasm när jag gör snälla saker. I min familj blir alla alltid överdrivet glada för allt , ni vet går upp i falsett redan på första prylen varje födelsedag. ÅHHHHH, PERFEKT! Det kan bli jobbigt för går man upp i falsett för en väckarklocka så är det svårt att hitta en nivå som är värdig en fotbollsfilm eller något annat som man blir skitglad för. Iallafall, det blir som en kulturkrock när Per säger: tack! med vanlig stämma, basröst och sen inget mer.


För övrigt: Ramarna på bilden har ingenting med brevet inlägget att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0