inte gråtit på länge men igår kom det några stycken



Jag har inte gråtit på länge. Om man inte räknar salming på tv men det var ju mer glädjegråt. Igår så kom det några stycken oförklarliga.

Såhär: Per hämtar mig efter matchen, jag sätter mig i bilen och när vi nästan är hemma så bubblar det upp tårar.
Per: - Vad är det? Vad är det som har hänt? Jag: Inget...jag tror bara att jag är mentalt trött...snyft...Per: Mentalt trött? Varför då? Du är ju totalt ostressad. Du spelade 15 min match i malmö igår och spelade match idag, däremellan har du jobbat i 1,5 h och sen bara sovit och ätit. Jag: Förminska inte min känsla...snörvel..tår...jag känner mig mentalt trött. Mkt anspänning som släpper nu...Per: haha.... Jag: Men va f-n, man kan väl bli trött av att tänka på fotboll också? Du kan ju inte veta hur jag känner!

Det var skönt att gråta tycker jag. Det var jag värd.

Kommentarer
Postat av: jennie

Det är min klassiker, det där; "du kan fan inte veta hur jag känner, förminska mig inte!!". Då får han lite dåligt samvete och stryker mig oskönt över ansiktet eller nyper mig i kinden och jag inser att det är bättre att ringa mamma.

2008-04-15 @ 11:42:43
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Lisa

haha...oskönt över ansiktet, den var klockren:-) Martyren är min favorit-roll, den funkar oftast.

2008-04-15 @ 17:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0