jaa hörrnini




jaaa hörrnini, det finns inte så mycket mer att säga. Fast nu kom jag på en sak: Det är typ HEEEELG! Jag blir så glad, jag BLIR så glad.

Lördag är jag ledig, då ska jag baka bröd. Det hör inte till vanligheterna kan jag tala om. Anledningen är att jag fick dåligt samvete för att Per fick en panikpresent när han fyllde år så jag kände att jag var tvungen att ge något mer (flera småpresenter= inte bra) Iallafall så krafsade jag ner "frukost med hembakat bröd som är bakat av mig" på kortet innan jag gav det till honom. Ja, det är bakgrunden till att jag ska baka bröd på lördag. Om det är ngn som bakar bröd typ alltid så kan ni väl ge receptförslag, enkla , snabba bröd snackar vi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0