Jag är inte riktigt där än



Okej, jag skrev ju att jag skulle visa upp en bild av min totaltdeffade kropp efter ett par veckors icke onyttigt ätande. Jag kan väl säga såhär: Jag är inte riktigt där än. Jag hållt mig från allt onyttigt i 9 dagar nu men det har inte skett några stora förändringar. Kanske för att jag käka typ en macka och musli varje gång jag blir sugen på något. Kanske det. Men , iallafall, jag kämpar vidare så får vi se om det händer ngt. Eller kämpar vidare och kämpar vidare, , jag skulle bara hålla mig i en vecka och jag har redan klivit över med två dagar så nu är det slut på nyttigätandet men jag kommer iaf fortsätta tänka rätt. Så om det verkligen är så som alla säger att det mentala kan påverka så kommer ni inom en kort tid få se min nakna, totaldeffade kropp här på bloggen. Grattis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0