Julia och Anna

Det här inlägget tillägnas julia och anna. Jag tror iofs inte att båda de två läser den här bloggen men jag kör på chans.

För er andra, lite kort bakgrunds fakta:

Julia är my very dear friend, en av ytterst få "klickkompisar" , ni vet sånna som det inte finns mer än 3 st av i hela bärlden och som man blir glad av bara man tänker på den. Hon är så speciell jullan så ni måste egentligen träffa henne för att fatta. JULIA! SCRUBBIE! Jag saknar dig och jag har ett sopigt samvete för att jag inte har hört av mig på urlänge. Vill bara att du ska veta att jag saknar dig och att jag kommer att ringa i veckan. Bara så att du inte får en chock och trillar av pinnen för att jag ringer.


Anna är min barndomsvän som jag har tävlat i allt med. Hon betyder mkt för mig. Anna känner mig läskigt bra och det är lite jobbigt för hon är bra på att använda det emot mig. Anna: Jag saknar dig också och vill så himla gärna träffa dig och familjen nästa gång ni kommer hem. Tänker på er!!!

Japp, så fick jag ur mig det också....

hejdå!


Kommentarer
Postat av: big ears

Ooh, long nose, nu blev jag lite rord! hela familjen kommer troligtvis hem i slutet pa juli o da vill jag minsann traffa Peruzzi. o du som trodde att jag inte ans laste den har bloggen...ha ha!
Kramar

2008-04-22 @ 05:07:24
Postat av: Lisa

juli passar perfekt.Glad jag blir över att höra ifrån dig! Roligt, glädje blir det. Hälsa dem så mkt hela gänget. kramkram

2008-04-22 @ 11:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0