människor att klippa ut och spara




När jag var liten klippte jag ut alla fotbollstabeller som fanns i tidningen för att klistra in i en klippbok och spara. "De kan vara bra att ha" tänkte jag. Turkiska ligan, spanska, irländska, tyska, you name it, alla ligor fick plats i min klippbok. Ovanför varje sida med tabeller står det datum. Viktig, användbar information som skall lämnas till eftervärlden.

Idag funderade jag över hur många bra människor jag har runtomkring mig. Helt sjukt många är de, somaliska, göteborska, stockholmare, norska, you name it. När jag tänkte på det lite grann så kom jag på att man borde göra en klippbok med dem. Längst upp på sidan ett datum och sen några personer varje vecka som har betytt extra mycket och som man tycker om. DET skulle vara något att lämna till eftervärlden.

Kommentarer
Postat av: Natalie B

Hej!

Om du inte redan deltar, får du gärna vara med i min tävling: http://natalieb.blogg.se/tvling.html
Du kan vinna ett hemligt paket till ett värde av TUSEN KRONOR!!

Annars önskar jag dig bara en fin dag!

2008-04-11 @ 15:55:33
URL: http://natalieb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0