måste erkänna en grej



Okej, jag har en grej jag måste erkänna. Jag är fortfarande inne och hänger på facebook. Jag tycker det är kul att se folks bilder. Jag tycker det är kul att se att Jenny  is now in a relationship eller att micke is "stolt pappa". Det är ju skitkul. Lisa is "en sucker for facebook". 

Vissa bilder är ju för sköna. "En helt vanlig bild på mig när jag står och posar i blöt t-shirt och hotpants, här är en helt vanlig utebild på mig när jag dansar med håkan,,,,ja, håkan i håkan hellström, och till sist en helt vanlig bild på mig när jag är nyvaken, nysminkad och har min nya Victoria secret BH på mig. I got news for you: VI HAJAR ATT BILDERNA ÄR ARRANGERADE! VI HAJAR ATT DU HAR TAGIT 1000 BILDER OCH ATT DE DÄR 3 VAR DE ENDA SOM FUNKADE. Inte för att det är ngt fel med det, ville bara att du skulle veta hur smarta vi är. Vi har listat ut.

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Lisa, vi håller på att starta upp en damfotbolls blogg! Du är med på vår innesida! :-)

2008-04-09 @ 10:52:04
URL: http://damfotboll.sportsevent.se
Postat av: Lisa

Men tack Linda, fasen va kul! Jag blir skitglad! Borde kanske svarat lite coolare, typ "trevligt" men jag blev glad på riktigt.

2008-04-09 @ 11:13:45
URL: http://ekensnya.blogg.se
Postat av: Linda

Kul att du tycker det! Nu kommer du förhoppningsvis att få ännu flera läsare. :-)

Vi skall försöka ha vår blogg igång på riktigt inom kort! Vi har många bra idéer. Vi kommer ner på ngn av era träningar och tar lite kort...:-):-)

2008-04-09 @ 11:30:43
URL: http://damfotboll.sportsevent.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0