min syrra

image32

MIn syrra gör allt före mig. Fast jag är den som är äldst. Min syrra är 5 år yngre än mig , trots det gjorde hon allt före. Ja, Allt ni vet. BH började jag använda när jag var typ 18, syrran hade nog sin första bh när hon var 12. Dvs 1 år före mig eller 6år om man räknar bort vår åldersskillnad. När syrran hade mens när hon var 14år så var hon lite ledsen för att vi var utomlands och skulle bada. Jag som precis hade fått min mens (19 år gammal) utgick från att det var första gången för henne, hon är ju ändå 5 år yngre.

Jag: "Men det ska du ju inte vara ledsen över, försa mensen är ngt roligt! (äntligen får jag berätta om ngt, på en storasysters vis)

Syrran: Men det är ju f-n inte första gången, jag har haft det massor av gånger.

Jag: aha.....jaja..men var först med det också, skiter väl jag i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0