mitt baksidelår



Mitt baksidelår är lite hängigt så jag ska hoppa över matchen ikväll. Onödigt att dra till ngt och bli borta 4-6 veckor...speciellt nu när det är sån glädje. Varje träning. Varje dag. Glädje. Nykär liksom. Ni vet när hela kroppen skriker "jihoo" och det pirrar i magen bara man ser personen, eller i det här fallet bollen. Om jag hade varit grym på att dansa så hade jag dansat till varje träning.

Men lite Typiskt, när man har laddat som en gnu för 90 minuter. Ska försöka konservera laddningen till nästa match. Hoppas det går. Någon som vet om det är ngt bäst före datum på såna här mentala laddningar?

Kommentarer
Postat av: Transa

Lisa!!! Jag hoppas att ditt lår snart e friskt för dem sista veckorna på träningen har varit en fröjd att se dig=)

2008-04-10 @ 15:43:11
Postat av: Lisa

Men tack transa! Det var gulligt av dig. Jag måste få säga det samma men det har ju sett bra ut sen du kom så det är väl inte så mkt att orda om "någon känd gammal back fast bättre teknik". Ses ikväll!

2008-04-10 @ 15:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0