morgondagen. Det är en dag imorgon också...

                                                                 

Det är ju en dag imorgon också. Jag tänker såhär, om jag skriver nu vad jag ska göra imorgon så behöver jag inte skriva imorrn vad jag ska göra imorrn.

Imorrn är vi fotbollslediga. Imorrn ska jag lägga in närvaro på skolan, jag beräknar att det tar 23 minuter effektiv tid. Imorrnkväll ska jag titta på gunnilse, div 2 herrar. Bara för att jag vill , bara för att jag kan. Ja, ni vet ju redan om det, jag är ett fotbollsproffs så jag kan liksom göra vad jag vill på dagarna. Jag skulle vilja ta en fika på stan imorrn fast jag hoppar nog det. Jag är nämligen ett sånt fotbollsproffs som bara kan göra saker som inte kostar pengar. Vi kan säga att jag har valt att ha det så, jag kan inte gå in på det för mkt men det har lite att göra med att jag anser det vara en synd att spendera och köpa saker. Jag använder tom återanvändbara bindor när jag har mens. Jag är bara sån. Slänger aldrig mat heller, jag tänker på barnen i afrika.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0