mörk snygg kock



vilken rutten mat jag åt ikväll. Inte rutten som i ruttenrutten utan mer rutten som i dålig. Färdig pyttipanna. Det duger inte. Jag veet  det duger inte men vi har ju ingenting hemma. Om jag blir sjukt rik en dag så ska jag anställa en snygg liten mörk kock som handlar och lagar mat. Kocken kommer se till att det "alltid finns något gott hemma som man kan plocka ur kylen" , han gör smoothies till mellanmål osså gör han en egen musli "snygga-mörka-kocken-musli". Det kommer att bli ett great life och jag komer att bjuda hem vänner på middag, inte bara varma mackor.

Kommentarer
Postat av: sofia

Wow...tror att det dar inlagget kan hamna pa listan "dom mest politiskt inkorrekta inlaggen ever"...haha...du ar ju for go!

2008-04-22 @ 02:15:18
Postat av: Lisa

haha..men jag tänkte inte ens så. Eller jag tänkte att jag gärna vill ha ett barn som är mulatt och att det blir svårt med per, så tänkte jag.

2008-04-22 @ 11:14:16
Postat av: Anonym

Saklart jag vet att du inte tankte sa men det later ju for roligt nar man laser det...varfor inte anstalla en lite polska som kan stada for en billig penning nar du anda haller pa...haha....tycker forovrigt du ska halla dig till per trots hans blekhet!

2008-04-22 @ 19:56:29
Postat av: Anonym

hahhahah du är för skön min vän....kramar

2008-04-22 @ 21:20:51
Postat av: Lisa

sant palmis. En städerska skulle vara bra. Och en unge som sitter och syr inomhustofflor så vi slipper importera från Kina. :-) Snart kommer du hem, VILKEn GLÄDJE! JÄtteglädje!

2008-04-23 @ 07:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0