praktik- I massage



Vi har en praktikant hos oss i ett par veckor nu. Hon är massagepraktikant! Men hajar ni vilken grej? för oss alltså. Jag försöker utnyttja till max och sen tänka "men så behöver du inte känna Lisa, du hjälper ju henne att bli bättre...du är liksom som torbjörn är för dig, en bli bättre hjälpare".

När jag blir entusiastisk så kan jag lätt bli lite ivrig och skrika ut det jag känner, så blev jag igår. När jag hade fått lårmassage för mitt onda lår på förmiddagen så blev jag så sugen på en skönmassage rygg och axlar på e.m. så jag skrev upp mig på det med. Jag kände ju "är det här okej?" först men sen när jag hade bestämt mig för att ta en massage och att det var en hjälp för henne så skrek jag ut "Jag ska ta en rygg och nackmassage!!!!" Jaha, tänker ni , inget fel i det.. Grejen är att det blev väldigt konstigt, det blev ungefär som att jag var en liten prins (hatar kvinnliga versionen) som var på spa och kunde ropa ut "jag ska ta ansiktsbehandling, jag ska ta ryggmassage". och hon stackarn var fick stanna hela kvällen och massera. Då känner man sig som en bra människa efteråt.

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag skrattar högt här på kontoret, hoppas ingen tror att jag är cepe nu och gör de det så är det faktiskt lite ditt fel... Du är helt ju crazy alltså och jag ska villigt erkänna att mina tankar spinner i ungefär samma riktning. Jag brukar fråga folk omkring mig om de också funderar på såna här viktiga saker som jag funderar på och de skrattar alltid och tycker att jag är helt off. Det är med andra ord ganska skönt att höra om dina knäppa funderingar! kramar!!

2008-04-23 @ 08:53:08
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Lisa

Du har orsakat en hel del med din blogg också Jennie. Fast
det har inte varit störande för några arbetkamrater men grannarna har säkert undrat ibland. hejhej!

2008-04-24 @ 21:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0