Så var det lördag igen




SItter i köket och väntar på att vår nattliga gäst skall vakna. Leckan i egen hög person har sovit över och dte är glädje. Till skillnad från många andra dagar är lördagen planerad i i minsta detalj:

08.50 väckning (vaknade tidigare, därför sitter jag här och pysslar nu)

11.00 Helkroppsmassage (150 kr för en timme hos vår masssör, ruggigt billigt. Lite dumt känns det ändå att lägg 150kr på det när jag egentligen inte har råd att köpa en påse äpplen men nöden har ingen lag, min kropp skriker efter helkroppsmassage. Jo, den gööööör det!!! Mjölksyra av att gå upp för trappen.)

någon gång mellan 17.30 och 20.00 Middag

Däremellan skall jag helst ha hunnit med en fika och ev. en joggingtur. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0