skyddad verkstad



Jag bor i en annan stad
, jag har flyttat hit för att spela fotboll. När man bor i en annan stad kan man göra vad man vill, det är lite som värsta långa semestern. Vill man ta det lugnt och satsa på fotbollen så är det okej, ingen däruppe i sthlm har ändå koll på vad man egentligen sysslar med. Som en värmländska i laget sa, "hade jag bott kvar i min hemstad nu så hade morsan varit på mig varenda dag "Ska du inte jobba idag HELLER???" Du måste bli vuxen nu och börja bidra till samhället.  Vi bidrar på våra egna små sätt till oss själva och därigenom till samhället, jobbar så vi klarar oss, underhåller människor med fotboll, mår fantastiskt bra och kan sprida kärlek...ja, det är så jag ser det iaf.

När jag ser tillbaka på de här åren i Göteborg så kommer jag känna att de var de bästa i mitt liv, det måste ju vara framgång om ngt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0