sova middag

image31
Det är inte utan att man känner sig en aning illamående och halväcklig. Dreglar ner över armen, alltid dreglar. Ofta vet jag inte vart jag är, är jag sjuk? alltid samma tankar: Vad är klockan? Ska jag spela? har jag missat matchen? Jag snackar om att sova middag. Det är nog nyttigt med en powernap, idag varade den i 45min men man blir så konstig när man vaknar upp. Is it really good for you to sleep in the middle of the day?

Herregud, jag ser ju för fasen ut som en gammal kvinna. Eller en ung kvinna i en gammal dams kropp. F-n, jag är gammal.

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag känner mig oftast inte så himla gammal, men så ibland när jag ser bilder på mig själv börjar jag typ grina för att jag ser ut som en gammal tant. Mycket förvirrande.

2008-04-17 @ 16:43:52
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: Transa

Idag är det officiela våffeldagen i bifrost. det ska bli kul =)Bra att du är utvilad

2008-04-18 @ 12:01:34
Postat av: Lisa

Jennie: Jag vet, det är förvirrande att bli gammal, i agree.

Transa: TREVLIGT! det blir skitkul!

2008-04-18 @ 13:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0