tankspridd



Jag är väldigt tankspridd av mig. För tillfället alltså.  Häromdagen var jag och handlade, la upp alla prylar på bandet och börjar rota i plånboken, då visar det sig att ngn har tagit ut mitt betalkort ur plånboken. Antagligen Per eller någon i laget eller bara någon complete stranger. Iallafall, det var bara att cykla hem. Väl hemma ställer jag in cykeln i cykelrummet, slår igen dörren och lämnar kvar nycklarna någonstans nära cykeln. Inlåsta mao. Som tur är så har jag en speciell nyckelknippa till cykelnyckeln (pga jag tappade bort min förra nyckelknippa) så jag kommer iaf  in i lgh.

Nu har jag inte kunnat cykla på 4 dagar för jag har inte velat störa ngn granne och be att få låna deras cykelrumsnyckel, jobbigt. Per tycker det är störigt för hans cykel står också i cykelrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0