VRÅLhungrig



Jag är så hungrig nu. Vet inte vad jag håller på med, klockan är liksom 10 och jag har inte ätit frulle. Jag har inte råd att köpa massa bröd och grejer. Jag sitter nu och väljer mellan 3 alternativ:

1. Gå ner till affären och köpa ett billigt hårt bröd.

2. Åka till omklädningsrummet och ta mig en macka.

3. Tänka "men det är ändå kört, jag kommer ändå aldrig klara den här månaden så jag kan lika gärna försöka bli mätt och glad genom att ta en frukost ute på stan".

Just nu lutar det åt alternativ 1. Någon som vet vad wasa knäcke kostar?


Kommentarer
Postat av: jennie

Alternativ 3 lät jättetrevligt tycker jag. Annars brukar man ju ha typ korvbröd i frysen, det är ju bröd och med en skiva ost och ett glas vatten blir det ju en fin frulle. Annars är ju knäckebröd ganska billigt, så köper du ett dubbelpack för typ en tjuga har du frukost hela månaden. Det kan ju vara så att du liksom offrar hela fotbollssäsongen eftersom du inte kommer orka träna på en knäckemacka om dagen, men om du får pengar till nästa säsong kommer du säkert göra en hejdundrande comeback då... :-)

2008-04-25 @ 10:24:46
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se
Postat av: sofia

Snart kommer du ha ett alternativ 4. aka hem till palmis och ata "hemma hos foraldrar" frulle=)

2008-04-25 @ 14:57:59
Postat av: Lisa

haha..ni är ju sköna! Jennie:Vi har bara en spenatpåse i frysen, inga korvbröd tyvärr. Lustigt förresten att peters pappa är cykelproffset.

Palmis: I cant wait!! Då ska jag fejka stambyte igen, det var en härlig tid. Kvällsfika och frukost hos familjen palmqvist.

2008-04-26 @ 20:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0