jag straffas för att jag försöker



jag blir så himla arg. Här försöker man och står i och kämpar och allt man får tillbaka är ngt slags teknik-straff. Köpte ny dator igår, för att vår gamla håller på att ramla sönder, för att överraska per och för att jag är en väldigt god människa. Jag kämpade i regnet i 3 timmar och 5 butiker för jag ville hitta den bästa och det tar tid när man inte vet hur den bästa skall vara eller se ut. Lite som att vara blind och försöka hitta den snyggaste killen på discot, det är svårt. Jag kom hem med en , den visade sig vara tung och otymplig, den krånglar och den är långsam. Blir så trött på såna här saker, att man straffas när man försöker. Helt ärligt, hur kan den vara så här långsam? 7minuter tog det att ladda upp en bild. Jag dör...jag döööör....

Kommentarer
Postat av: Drakula

En klen tröst är att den långsamma bilduppladdningen inte har med datorns kapacitet att göra, utan nätets.



Lycka till! ;-)

2008-08-09 @ 18:16:22
URL: http://lenabenpalienar.blogg.se/
Postat av: Lisa

okej. men det var positiva nyheter. eller så innebär det att jag har två problem, seg dator och seg uppkoppling.

2008-08-10 @ 12:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0