Kunskapens höst




Nu är det slutlekt. Jag har satt upp mig på massa olika prylar i höst. Måndagar skall jag undervisa fotboll, känns skitkul, e taggad som attan. På onsdag börjar min utbildning på Göteborgs Universitet, halvtids plugg till fotbollstränare , myket intessant, myket intressant. Torsdag efter kvällsträningen skall jag gå kvällskurs i redovisning på folkuniversitetet, inte för att jag tycker att det är kul och givande utan för att jag måste ha hjälp om jag skall klara av redovisningstentan som hänger efter mig sen 3 år tillbaka. Det här kommer att bli kunskapens höst.


Kommentarer
Postat av: -loa

Hej Lisa,

Kunskap är INTE tung att bära, men böckerna är det...

2008-09-01 @ 07:56:51
URL: http://solnasnack.blogspot.com
Postat av: Åsa

Vad kul att undervisa fotboll!!



Har hittat hit från Jennies sida...spelade fotboll med Jennie förut.... så ditt ansikte har jag sett förut...



Mvh/Åsa

2008-09-01 @ 14:30:31
URL: http://www.smultron.wordpress.com
Postat av: Lisa

Tack Loa för visdomsorden! Åsa: trevligt, jag ska kolla in din sida nu med direkten.

2008-09-02 @ 14:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0