läger med laget



Har varit på ett miniläger med laget i helgen. Old school läger bokstavligen talat, sova i klassrum, ta med eget liggunderlag och hela kittet. Pappa har köpt ett liggunderlag som är som en luftmadrass, man behöver inte pumpa utan den blåser upp sig själv. Jag tyckte att det var hi-tech. Jag trodde att jag skulle ligga i topp på skönast säng-listan. Jag var inte uppdaterad för fem öre. En helt ny generation luftmadrasser har kommit. De flesta hade dubbelsängar, 60 cm höga bäddar som påminde om hästens sängar. Alltså: Vänd er till en yngre generation om ni vill ha koll på de senaste, INTE till en äldre för då riskerar ni att bli helt fel. Små flickor i laget skrattade åt min madrass- "Kolla eken, hon ska sova på den där!!! hahahaha...." skrattar bäst som skrattar sist sa jag och bäddade upp, kämpade för att hålla skenet uppe. Då insåg jag att jag hade glömt kudde.


Kommentarer
Postat av: transa

Sjukt kul Trana att dem hade hur stora luftmadresser som helst, trodde ju med min dubbel att jag var inne!

2008-08-04 @ 14:26:43
Postat av: trana

men du var ju typ inne, ialla fall om man jmf. men storleken har ingen betydelse, det är känslan som liksom är det viktiga och våra var säkert skönast.

2008-08-04 @ 14:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0