Läget är himla fint



Det är så j-a enkelt och okomplicerat. Jag behöver inte söka lycka, jag vet var den finns, den är där nere vid scandinavium, valhalla konstgräs. Vet inte hur jag bäst ska beskriva känslan...Jag vill liksom bara döpa om mig till pelé , jag ska tatuera in fotboll över hela kroppen, jag ska skaffa barn bara för att få döpa dem till fotboll 1 och fotboll 2. Jag vill bara göra om hela mitt hem till ett heligt fotbollstempel och jag vill titta på zidane på youtube i flera timmar. 

Skit, jag blir alltid såhär, heeelt uppjagad och jag har pratat med vår mystant om det och jag har i läxa att jag skall försöka balansera det lite..typ tycka att det är lagom kul för då blir det bara lagom tråkigt om jag blir skadad. Idag bara skiter jag i balansen, njuter av kicken utan en tanke på eventuella bakslag eller gropar som väntar. Låt mig vara.  Jag tar tillbaka det där om att jag vill vara full 5ggr varje sommar när jag slutar spela fotboll, det vill jag  inte, jag vill aldrig blir full, jag vill bara spela fotboll. HÖr du det syrran? Jag kommer inte bli en partypärla, jag tycker det är roligare att träna fotboll. Amen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0