mör och tigerbalsam i ögat



Dagens aktiviteter, två stycke fotbollsträningar och fler än två stycke flyttlådor har tagit musten ur mig.  På morgonträningen lyckades jag dessutom klia mig med tigerbalsam i ögat, olycksamt, jag skulle bara ta lite på låret och sen glömde jag helt bort kladdet och gnuggade runt med handen som om ögat hade varit en deg som skulle knådas.

Det där snacket om att tigerbalsam är smärtlindrande stämmer inte om man använder det i ögat, jag anade däremot en motsatt effekt.


Kommentarer
Postat av: -loa

Ja du Lisa, aldrig blir man för gammal för att lära. Balsam på såren är en sak - balsam i ögat är dumt.

2008-08-13 @ 13:33:00
URL: http://solnasnack.blogspot.com
Postat av: Lisa

så sant loa, så sant. Balsam för själen é ytterligare en höjdare.

2008-08-13 @ 18:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0