när jag blir gravid



jag har så många kloka, vetenskapliga tankar  i mitt huvud. jag tänker att det beteendet som man har när man har mens är en försmak eller en lightversion av hur man kommer att bli när man blir gravid. Båda sakerna har ju med hormoner att göra så det borde vara så. I mitt huvud tror jag att man blir 11,5 gånger värre när man blir gravid, i jmf med när man har mens.  Jag konstaterade alldeles precis nyss att jag kommer att bli ett monster.

 -Nähä säger ni, "du kommer bli gullig och fin" men ni känner inte mig, jag känner mig. Jag kommer att bli ett monster.

För det första: jag kommer aldrig bli gullig och fin, jag är tuff och hård och tuff och så..och hård.

För det andra: när jag har mens (som idag) kan jag bli helt knäpp ifall per kommer 10 minuter sent utan att meddela. Aslack, spela martyr, jag kör hela racet tills jag liksom vaknar upp ur menstankarna och försöker komma ihåg vad han hade gjort nu igen. "Hade han mördat?nej, det var det inte. Hade han varit otrogen? nej, inte det heller...men va fasen var det d..JA, just det, han kom ju 10 minuter sent utan att meddela! Tänk er den personen gånger 11,5.

För det tredje: När jag har mens äter jag choklad. Typ en påse har jag ätit idag. och sen en halv påse till. Tänk er den personen gånger 11,5, det blir ungefär 16 påsar om dagen. 

så säg inte emot mig!!!!!!!!!Jag kommer att bli ett monster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0