upp i din lilla rumpa !



Jag brukar inte använda så ovårdat språk i bloggen men nu känner jag starkt att jag måste.

Ser Kim springa runt som ett jihuu på TV, han springer för alla de matcher som han inte har fått spela. Han gör succe, passar fram till mål, fixar en straff, gör mål och är nu lagkapten när henke har gått ut. Hela hans kropp skriker: REVANSCH!!! och jag känner igen mig i den känslan från förra året när jag hade minst sagt bittra känslor. Upp i din lilla rumpa! vill man skrika när man ser orsaken på stan och det är precis det som Kímpen skriker till lagerbäck , hela hans kropp skriker Upp i din lilla rumpa! Eller så har inte alls några sådana bransliga känslor men hursomhelst: JIHOO! You go boy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0