det är dags att åka hem




det börjar bli mycket nu. Lite fööör mycket. Farsan (Igen!):

"F-n också, jag glömde snuset hemma. Stanna här, jag springer in på pressbyrån". Jag svänger in vid en busshållplats. Farsan springer ut. Innan han slänger igen bildörren:

"Tänk på att kolla i backspegeln nu hela tiden så att du kan flytta bilen om jag inte hinner tillbaks innan det kommer en buss". Jag: Tack för tipset, tusen tack. Men va faaaaan!! Jag har haft körkort i typ 20 j-a år, jag hajar väl att jag ska kolla i backspegeln om jag står parkerad på en busshållplats och väntar på att du ska springa in och köpa snus som DU HAR GLÖMT för att du är så slarvig! Pappa: säger du då, den mest slarviga av dem alla.

Det är dags att åka hem till götet gott folk, det är mer än dags.

Kommentarer
Postat av: jennie

Hahahahahahahahahahahaha, lika barn leka sämst, hahahahahaha, jag döööööör!!

2008-12-07 @ 11:10:39
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

Ja, trodde inte jag skulle skriva det här men jag tror vi har blivit vuxna jennie. Grattis till segrarna!

2008-12-07 @ 12:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0