utbildning



Jag har varit på utbildning i fotbollstränare i två dagar. Som att vara på läger, lovely. Jag hamnade i samma rum som en blivande lagkamrat, var lite som att hoppa tillbaks 10 år i tiden när man "boundade" med nya människor på läger genom att köra:  "Gillar du kexchoklad? Va? är det sant? Jag gillar också kexchoklad!!! Sick, då kan vi bli kompisar! Jag var väl ungefär på samma entusiasm-nivå som när jag var 16. Och när jag åkte därifrån tänkte jag "va lustigt, hon vill  vinna sm-guld, jag vill också vinna sm-guld, då kan vi bli kompisar!

Som vanligt hade jag packat relativt light när det gäller hygienartiklar. = tandborste. Min rumskamrat hade en väska med såna prylar, på riktigt en Väska. Då insåg jag att det nog hade varit bra att ha med sig tandkräm eller ansiktstvätt eller schampo eller tvål. Eller insåg och insåg, jag är fortfarande i ngn slags mellanfas där ena sidan av mig tänker "det enda du behöver är en tandborste" och den andra sidan (den som är med på läger och resor) tänker "fasen va skönt det hade varit att kunna tvätta sig ordentligt eller smörja in fnöskehuden med lotion.


Kommentarer
Postat av: Peruzzi

Smink och sånt har aldrig varit din grej:-) Men jag älskar dig för den du är!!



Din peruzzi

2008-12-05 @ 15:58:38
Postat av: Lisa

Tack älskling, men är du full? hade inte ni jobbfest idag på eftermiddagen?

2008-12-05 @ 16:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0