Innebandy VM



Jag sa YES! när finland gjorde mål mot Sverige i sudden i gårdagens innebandyfinal. Det kom spontant. Vad är det? Jag reflekterar lite för mig själv: Kanske är tack vare min gamla finska vän Sara, henne tycker jag ju om och däför gillar jag finlands innebandy lag. Kan bero på att de har vitt i sin flagga också, vitt är ju ngn slags freds-färg och jag önskar mig fred på jorden+ att jag gärna vill ha snö som ju också är vit. Eller så handlar det om ren och skär missunnsamhet och att jag har stört mig på Jihde eftersom han uttalade sig lite tråkigt om henke larsson. 

Kommentarer
Postat av: holst

de e ALDRIG ok att vara glad när finnar gör mål.....

2008-12-18 @ 15:26:22
Postat av: Lisa

åh f-n , visste inte att du var härinne och kikade 8an.Okej, jag förstår dina känslor baserade på din erfarenhet men holst: INNEBANDY med jihde i sverige? då är det okej!

2008-12-18 @ 20:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0