kon-flikt



ni som har följt bloggen har kanske haft det lite på känn. Först vänta utanför pers jobb utan belöning och sen historien med ansiktstvätten. Igårkväll kom konflikten. Ytterst planerad spontanfotboll på valhalla, tjejerna mot killarna och första 10 min spelar vi dåligt+ att per e´stark i kroppen och använder den i närkamper. Jag blir irriterad och har svårt att ta ut det på mina kvinnliga medspelare så när per springer förbi säger jag: Kan du bara sluta och säga "lugnlugn" till dina medspelare, det är sjukt störigt". KON-FLIKT! Sen gjorde mitt lag ett mål och då kändes det lite bättre för mig men då var per ledsen och arg för att jag hade haft en märklig ton när jag sa till honom vad han inte fick säga till sina medspelare, mina motspelare. Det är inte lätt att vara förlovad alltid.

Kommentarer
Postat av: -loa

Det var bättre förr?

eller

Var det bättre förr?

2008-12-18 @ 08:32:24
URL: http://solnasnack.blogspot.com
Postat av: Rasmus

Lugnlugn...hahahaha sjukt kul!

2008-12-18 @ 10:59:15
Postat av: Lisa

Loa: ja, det är frågan. Mitt svar på den är: Det är alltid bäst just nu!



Rasse: ja, men äntligen någon som förstår det störiga i lugnlugn...eller det gjorde du va?

2008-12-18 @ 14:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0