lite störigt just nu



Lite störigt just nu är vetskapen om att farsan aldrig kommer att medge att han är mer disträ och slarvig än vad jag är. Idag skulle jag köra honom till kontoret för att morsan skulle kunna använda den andra bilen. Skitbra då att farsan tar med sig nyckeln till den andra bilen till kontoret. Mycket mening då. Denna händelsen får ändå passera omärkt förbi som om den aldrig  ägt rum. Jag tycker det är störigt, spelar ingen roll hur mycket jag försöker ta upp och lägga fokus på hans slarv, det bli alltid "höörreeeduuduuu, du ska inte säga någonting om att vara slarvig" eller  "säger hon då, den slarvigaste av dem alla". Det är störigt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0