samtal under hungerperioden





Jag har så svårt att kontrollera mig när jag är hungrig.

12.30 i bilen utanför pers jobb:

Jag:
lalalalalal...............laaaaaaaaaaaaaaaaaa.......sjunger låtar och är lycklig. Pers jobbarkompis går förbi , vinkar hej och kollar på mig som "vad gör du här?". Jag tvinkar uberglatt tillbaks och tänker: Jag är här för att jag är världens bästa flickvän som ska hämta min kille på jobbet.....laaaaaaaaaaaa...... 

telefonsamtal:

13.06

Jag (riktigt irriterad):  Hej! Kan du skynda dig lite? Jag har väntat i 40 fucking minuter utanför ditt jobb.

Per: Va? varför det? Jag är hemma, jag skrev ju det i smset, hämta mig hemma kl.13.

Jag: SKÄMTAR DU? Men va faaaaaaaaaaaaaaaaaaan Per!!!

Per: Varför har du förresten stått därutanför i 40 min?det är väl inte mitt fel.

Jag: Men skiiiit. Jag var tidigt kanske. skiiiiiiiiiiiiiit!!!! Jag har stått här för din skull i 40 minuter, det har hunnit bli kallt i bilen också så jag har frysit sista 30 minst. Mitt liv är skit.

Per: Men jag går ner till allén så kan du hämta mig på vägen?

Jag: m. Klick.

Kommentarer
Postat av: jennie

Hahaha, det är tamejfan alltid så att det skiter sig totalt när man ska vara snäll och rar- det är lika bra att skita i att vara det helt enkelt...

2008-12-12 @ 09:31:34
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: -loa

Det börjar verka kärlek, banne mig!

2008-12-12 @ 12:40:50
URL: http://solnasnack.blogspot.com
Postat av: Lisa

Loa: ja, det är väl så:-)

Jennie: Jag har också insett det, jag är bäst när jag inte försöker vara snäll.

2008-12-13 @ 12:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0