soleri






Jag är inte helt för det här med soleri i solarium EGentligen. Hela grejen känns skum och sen ska man alltid skämmas efteråt.

-"Har du solat?"
 
- ehh...nä...Jag vet inte vad det beror på, tror det kan ha ngt med mitt morotsätande att göra." 

Det blir lite märkligt tycker jag.  Det är typ bättre att säga att man har rullat sig i skit än att erkänna att man har solat solarium.

"-men jag ser ju att du är brun!!!"

-ja men det är bara bajs.
 
-Okej, jamen dåååååsåååå, varför sa du inte det från början? ett tag trodde jag att du hade solat solarium.


Iallafall, det jag ville komma till är att idag har jag varit och rullat mig i avföring idag.
 

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag skulle också behöva rulla mig i lite (läs: ganska mycket) bajs. Ja, jag är nog allt lite avundsjuk helt enkelt.

2008-12-17 @ 14:34:20
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Lisa

ja, kostar bara 60 kronor för 20minuters rull. Skit bra!

2008-12-18 @ 14:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0