tips på julskoj




om ni har tråkigt och är tillsammans med någon som ni tycker om så kan ni göra en jätterolig sak. Ta personens mobil och ändra i telefonboken. Från Lisa till Emma i mitt fall. Sen skickar du ett sms från din mobil och skriver: Hej gubben, tack för igårkväll , love you. Sen säger du till personen du älskar sjukt mycket: "va f-n är det här, vem är emma?" hohoho.....de blir skitstressade.hohoho....

Jag tar inte ansvar för andra reaktioner än stress och "jag har ingen aning Lisa, jag vet inte vem emma är". Har man otur så säger de: "Ja, jag har känslor för en annan" och då kan man säga att skämtet inte blev så lyckat. Eller Fortfarande skoj i början och nästan hela vägen men inte så lyckat på slutet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt kul!!

2008-12-10 @ 07:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0