Yes!



Idag fick jag mejl om att jag klarade tentan. Sån himla glädje! och stolthet faktiskt. När vi slutade skolan för 3 år sedan så hade jag 2 tunga grejer kvar att göra , examensarbete och tenta i externredovisning som för mig var rena grekiskan. Det tog två år att få fram ex-jobbet och sen pluggade jag i 6 månader inför den här tentan. Gick kurser på folkuniversitet på kvällarna och utgick från vetskapen om att jag är an ekonomic-retard. I somras fick jag den sista lilla pressen som jag behövde för att verkligen få sprutt på ekonomipluggandet, ett brev hem från idrottshögskolan som förklarade att " ..om du har några rester kvar efter jul 2008 så har du inga möjligheter att få ut examen,...". Nu har jag examen.

Kommentarer
Postat av: jennie

Åhhhh, lycka, jag förstår precis- vad härligt!! Grattis!! Och du, det finns helt klart fler ekonomimiffon här på jorden, till exempel typ alla som läser på juristlinjen; när vi kom till företagsekonomin och nationalekonomin, som båda var bland de kortaste kurserna någonsin, körde typ alla och hade kvar skiten som en sån där släpis för att kunna ta ut examen. Jag klarade mig med nöd och näppe första gången och var alldeles till mig av lycka, för ett skitdåligt betyg på en miniliten kurs.

Grattiskramar i massor i alla fall, det är du värd!!

2008-12-03 @ 14:16:59
URL: http://hockeyjennie.webblogg.se/
Postat av: Mickis

Grattis vännen!

Ekonomi är ju inte riktigt min grej heller...därför blev jag idrottslärare, ha, ha! Skönt att få ut examen, den är bra att ha!

2008-12-03 @ 17:33:23
URL: http://mickisrocky.blogg.se/
Postat av: -loa

Grattis Lisa! Så nu kan du RÄKNA pengar också?

2008-12-04 @ 08:31:44
URL: http://solnasnack.blogspot.com
Postat av: Lisa

Tack, fasen va gulliga ni är! TACK!

2008-12-04 @ 18:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0