åldringarna





Mittemot vår lägenhet ligger ett hus med åldringar. Ibland sitter de i fönstret och tittar på vad jag och Per håller på med i vår lägenhet och ibland så sitter vi i vårt fönster och tittar på deras aktiviteteter.  Ska jag vara ärlig så är det sällan som vi tittar på dem, det har liksom varit dåligt med action hos the older people.(till skillnad mot the crazy action i vår lgh)  Jag har tittat ibland men mest för få en balans och väga upp deras tittande..eller så har jag haft fullt upp med viktiga saker som jobb och sånt och det är anledningen till varför jag inte har suttit i ett fönster och tittat. Hursomhelst så kommer det nog bli mer uttittande från Karl Gustavsgatan under den kommande tiden för åldringarna har fått en motionscykel i TV rummet. Är inte det lite lustigt? Eller inte lustigt, det är liksom glädje tycker jag. Livet behöver inte ta slut för att man är 70+. Till dess hinner de säkert få in fler maskiner i TV rummet. Hoppas de får in ett löpband, då kan man hålla igång flåset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0