Alla hjärtans dag




Imorrn är det alla hjärtans dag. Varenda hjärtas dag. Jag och peruzzi ska på italiensk restaurang och man ska ha med sig en present och jag ska klä mig fint. wihii, jag gillar presenter..ehum...Gillar att ge alltså...Det är klassiskt och typiskt alla hjärtans dag grej men jag ser fram emot det jättemkt. Skönt på ngt sätt när ngn prackar på en en dag där man får tillfälle att göra ngt extra för dem som man tycker om. Skönt att slippa komma på egna anledningar och göra annorlunda saker, här kan man liksom ryckas med och italiensk restaurang blir rent romantiskt och enkelt och känns så himla mysigt. Jag ska nog fasen dricka vin. Ja, jag bestämmer det nu, jag ska dricka vin imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0