irri te rad

John McEnroe
irriterad och dålig förlorare


jag har sovit säkert 20 h de senaste 2 dygnen och ändå är jag så lättirriterad att det är löjligt. Jag är typ anklagande mot per fast han inte har gjort ngt. Idag spelade vi squash och jag var inte tillräckligt bra för att det skall bli sådär skitjobbigt som jag ville att det skulle bli så då blev jag aslack för att jag hade lagt ut 200kr och sen ändå var tvungen att gå ut och springa för att det skulle bli ett bra pass. Sur som en liten skitunge straffade jag per genom att vara asagoobagrinig och lack hela sista halvtimmen av passet och när per frågade om han skulle köra jobbiga bollar till mig på slutet för att jag skulle få mer träning svarade jag att "det spelar ingen roll, jag måste ändå springa intervaller så vi kan lika gärna skita i att köra såna bollar". Per, förlåt. Jag är en sopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0