just nu



Just nu vill jag vara i göteborg och träna fotboll och umgås med per och mitt fotbollslag. Jag vet att man inte får säga så, man ska säga att man önskar att man var i thailand och solade eller i alperna och åkte snowboard för annars kan man verka nöjd och det är typ det mest provocerande människor vet. Men just nu finns det ingen plats jag hellre skulle vara på än i Göteborg , på fotbollsplanen. Nu tänkte jag skriva "men imorrn vill jag nog hellre vara i thailand" för att vara lite mindre provocerande men jag skiter i det för jag tror att jag kommer vilja vara i göteborg imorrn också. Imorrn har vi ju för sjutton 2 roliga träningar, åka till thailand då nä det skulle jag inte göra för massa kronor eller ännu fler baht.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0