Om en timme ändras mitt liv

klocka_petra

Om en timme sitter jag i tandläkarstolen och är bedövad och de skär bort lite av tandköttet och börjar gräva. Skit oxå. Innan förra veckan hade jag inte varit hos tandläkarn på två år, jag skulle ha väntat två år till så hade jag sluppit det här nu.

Sen efteråt när han äntligen är klar så kommer hålet där visdomstanden satt att bli infekterat och inflammerat och jag kommer få spruta in saltlösning och mecka med skitstarka värktabletter. + att jag inte kommer att kunna käka ordentligt på 1 vecka vilket leder till att jag blir undernärd, undernärd kropp= klarar inte av hård träning och blir skadad. Korsbandet går av och jag kan inte spela fotboll på typ 8 månader. Är det värt det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0