ostkaka



 Vad är grejen med ostkaka, kan någon förklara det för mig? Har precis smakat ostkaka för the first time ever , yack! Vad hände med det amerikanska ost= cheese kaka=cake Cheesecake. Jag hajade ju redan innan att det inte skulle smaka cheesecake eftersom det knappt innehöll ngn energi och inget socker men jag hade hoppats på att ostkakan skulle ha fått med sig någonting från sin amerikanska släkting. Vedervärdigt var ordet sa bill. Vedervärdigt sa bull. Nu blir det mackmiddag istället. Bra. Den där mr frödinge gillar vi inte.


Kommentarer
Postat av: Natalie

Jag gillar inte ostkaka :/ Men cheesecake är gott :D

2008-02-19 @ 20:12:34
URL: http://ntm89.blogg.se
Postat av: Anonym

Har du fatt spader? ostkaka ar ju skitgott!

2008-02-20 @ 02:08:00
Postat av: Lisa

skitgott? jag kanske har glömt något tillbehör i så fall. Ska man ha chokladströssel på?

2008-02-20 @ 08:28:08
Postat av: Anonym

Frödinge suger...
Testa Vrigstads istället, världsklass!!

2008-02-21 @ 20:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0