tandborstning

tandborste

Nu ska jag borsta tänderna. Jag är omotiverad för jag var hos tandläkarn i veckan och hade hål i visdomstand. Tandläkarn sa att vi får ta bort den. "lägga ett snitt och dra upp den" sa han. Det låter skitont. Nu är jag iaf omotiverad att borsta, man får ju hål ändå. Jag känner mig alltid som en hemsk människa när jag är hos tandläkaren. "Hur ofta använder du tandtråd? händer det att du dricker sportdryck? äter du verkligen bara fem gånger om dagen? en gång i veckan, ja, nej. Jag gör mitt bästa..okej, för dålig med tandtråden men med allt annat gör jag mitt bästa för mina tänder. Kan man inte slippa tandtråd när man tränar varje j-a dag, kör rehab för baksida lår, spelar badminton för att få snabba fötter, äter nyttigt och sover 9h per natt?  sen är jag är typ aldrig full heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0