torsken

torsk-i-karri.jpg

Jag var värsta losern förra veckan. Första bakningen som jag måste fixa till på torsdag och sen en förlust i vadslagning mot Per. Vi slog vad om att jag inte skulle kunna hålla mig ufråna allt gott fredag- söndag. Jag har inga problem med det Egentligen men så hälsade vi på farmor och farfar och de bjöd på mandellängd, dyngfärsk på fredag fm och jag kunde inte me att säga nej. För farmor och farfars skull alltså. Hursomhelst så torskade jag ju vadet redan första dagen och då var det lika bra att käka på resten av helgen också. Förlusten innebär att jag ska bjuda per på middag två kvällar den här veckan. Bra och enkla recept välkomnas. Enda regeln är att det inte får vara blodpudding.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0