träningsledig


Läsare

onsdag= träningsledig= försöka dra in cash till min verksamhet "betala räkningar AB".
Först är det fotbollskidsen som skall tränas utomhus i 2 timmar och sen ska jag ha föreläsning för ett juniorlag. Föreläsningarna är roliga när de funkar och de gör de oftast. En gång var jag inte så bra förberedd som jag borde varit och det var inte alls kul. Kände mig som världens största sopisch och därför ägnar jag förmiddagen idag åt förberedelse, thats A and O. Måste förnya mig lite också annars blir jag slapp i tanken och nonchig, tycker att det här har jag gjort så många gånger så jag kan det som ett rinnande vatten. Rinnande vatten= inte kul att lyssna på. wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

hmm den ska liksom hänga med löken ner i matlagningsgrädden. och smälta där.
Lycka till!

2008-02-20 @ 14:50:40
URL: http://saltsott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0