det finns inga dåliga väder....

                                                                                   

..bara dåliga kläder..fast i torsdags var det dåligt väder. Jag var så kall att och dyngsur, eller förresten, omvänd ordning var det: först dyngsur och sen kall att Mina underarmar+ansiktet frös bort. Jag kunde inte använda ngn av dem på 30 minuter. Underarmarna klarade jag mig bra utan men ansiktet är ju mitt levebröd och min karriär som kanslist/fotbollstränare/arbetssökande kräver att mitt ansikte alltid och sminkat, fixat och rörligt. Det var som ett lager is som la sig ovanpå underarmarna och ansiktet, som en mask liksom. Hoppas att vi får hyfsat väder i veckan så jag slipper sätta karriären på spel en gång till, det finns gränser för vad ett vackert ansikte klarar av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0